דלג לתוכן המרכזי

מדיניות הזמנות וביטולים  – סולו פיצה ("להלן: "סולו פיצה")

אנא קרא מדיניות זו (להלן: "המדיניות") בעיון לפני ביצוע הזמנה באתר https://www.solopizza.org.il/ וטרם לשימוש באתר (להלן ביחד: "האתר") ו/או בטרם קנייה באחד מסניפי הרשת (להלן: "סניפי הרשת") והתעדכן מעת לעת בשינויים הנעשים בו, שכן מדיניות זו מסדירה את תנאי ההתקשרות בינך (להלן: "הלקוח /"אתה") לבין קבוצת שכולו טוב, ע"ר 580440055(להלן: "העמותה") אשר מפעילה את סולו פיצה. מדיניות זו מנוסחת בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אך היא פונה לנשים וגברים כאחד.

מדיניות זו מסדירה באופן בלעדי את זכויותיך בכל הקשור לביצוע הזמנות וביטול הזמנות עם סולו פיצה בהתאם לשלבי העסקה השונים, הכול בכפוף ומבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת  (להלן: "חוק הגנת הצרכן / תקנות הגנת הצרכן"). למען הסר ספק, במקרה של סתירה בין הוראות החוק לתנאי מדיניות זו יגברו הוראות החוק.

העמותה רשאית, מעת לעת, ושומרת לעצמה את הזכות, להתאים, לשנות, להגביל, להפסיק, או להחליף את האתר ו/או תנאי שימוש אלו, בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת. באחריותך לעיין בתנאי שימוש אלו על בסיס קבוע כדי להתעדכן בכל התאמה, הגבלה, שינוי או החלפה שיבוצעו בהם. לא תהיה לך כל טענה ו/או תביעה נגד האתר ו/או העמותה בגין שינויים אלו ו/או בגין תקלות אשר עלולות להתרחש תוך כדי ביצועם.

  1. הזמנה באתר
    1. ביצוע הזמנה באתר תהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת, מצדך כי קראת את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות המופיעים באתר בלינק:
    הזמנה באתר
    1. ביצוע הזמנה באתר תהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת, מצדך כי קראת את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות המופיעים באתר בלינק:
    https://www.solopizza.org.il//מדיניות-פרטיות-ותנאי-שימוש-באתר
    1. וכן מדיניות הזמנות וביטולים זו, הבנת אותם ואתה מסכים לתוכן המוצג בהם.על מנת להשלים את ביצוע ההזמנה עליך לפעול באופן מלא אחר הוראות תהליך ההזמנה באתר.רכישה באתר תהא על פי התפריט המופיע באתר במועד הרכישה ובהתאם לתנאים ולסכומים המופיעים באתר.על מנת שתוכל לבצע הזמנה באתר, תידרש לספק לנו מידע מסוים, כגון: שם פרטי, שם משפחה, דוא"ל, טלפון, כתובת ופרטי כרטיס אשראי. העמותה רשאית לשנות את אופן הרישום מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי. אתה מצהיר ומתחייב כי: (א) כל מידע שתמסור בהליך הרישום הינו נכון ומדויק, וכי תשמר את נכונות מידע זה, ו-(ב) ברשותך כל זכות לספק את המידע כאמור.
    1. וכן מדיניות הזמנות וביטולים זו, הבנת אותם ואתה מסכים לתוכן המוצג בהם.על מנת להשלים את ביצוע ההזמנה עליך לפעול באופן מלא אחר הוראות תהליך ההזמנה באתר.רכישה באתר תהא על פי התפריט המופיע באתר במועד הרכישה ובהתאם לתנאים ולסכומים המופיעים באתר.על מנת שתוכל לבצע הזמנה באתר, תידרש לספק לנו מידע מסוים, כגון: שם פרטי, שם משפחה, דוא"ל, טלפון, כתובת ופרטי כרטיס אשראי. העמותה רשאית לשנות את אופן הרישום מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי. אתה מצהיר ומתחייב כי: (א) כל מידע שתמסור בהליך הרישום הינו נכון ומדויק, וכי תשמר את נכונות מידע זה, ו-(ב) ברשותך כל זכות לספק את המידע כאמור.
    1. הרכישה תתבצע באמצעות אחת משתי החלופות שלהלן בלבד א). כרטיס אשראי בהתאם להוראות המופיעות באתר או ב). תשלום מזומן ו/או כרטיס אשראי ככל והרכישה נעשית באחד מסניפי הרשת.
  2. אספקת משלוחים והתחייבות לזמן אספקה קצוב במשלוח
    1. משלוח המוצרים ייעשה באמצעות שירות שליחויות חיצוני. בהזמנת מוצר במשלוח בהזמנה שעלותה הכוללת הינה פחות מ69.9 ₪, ייגבו ממך דמי משלוח בגובה 15 ₪. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את גובה דמי המשלוח ו/או את אזורי החלוקה כאמור מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי, ואיננה מתחייבת להודיע מראש על שינוי ו/או עדכון כאמור.
    1. בנוסף למשלוחים, ניתנת לך האפשרות לבצע איסוף עצמאי של המוצרים הנרכשים באתר באחד מסניפי הרשת. במקרה זה, עליך לציין מפורשות במהלך תהליך ההזמנה את בחירתך לאסוף את המוצר באופן עצמאי. למען הסר ספק במקרה זה לא תחויב בדמי משלוח.
    1. העמותה מתחייבת לספק ללקוח את ההזמנה במשלוח תוך זמן קצר ככל הניתן ועד כ-50 דקות, החל ממועד קבלת אישור חברת האשראי על התשלום עבור ההזמנה. מובהר כי העמותה עושה כמיטב יכולתה לעמוד בזמני האספקה הנ"ל, אולם לעתים יתכנו איחורים. זמני אספקה נכונים לכל ימות השבוע וכפופים לזמינות וזמני הפעילות של סניפי הרשת שהינם: ימים א'-ה בין השעות 11:00 – 20:00.
  3. ביטול עסקה
    1. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה תשע"א 2010), לא חלה זכות ביטול הזמנה שענייה מוצרי מזון.
    1. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, העמותה תאפשר ללקוחותיה לבטל הזמנה שטרם סופקה ואשר טרם חלפו 5 דקות חלפו ממועד ביצועה מכל סיבה שהיא. ביטול כאמור יעשה באמצעות פניה דרך דרכי ההתקשרות אשר מפורטים בסעיף ‎5 להלן.
    1. מובהר כי העמותה לא תאפשר ביטולים במקרים שאינם מפורטים בסעיף ‎3.2 לעיל.
  4. שימוש בקופונים
    1. מעת לעת העמותה תהא רשאית  להנפיק שוברי הנחה ו/או שוברי תשלום בהם יהיה ניתן לעשות שימוש לצורכי רכישת מוצרים באתר.
    1. למען הסר ספק, העמותה תהא רשאית להפסיק בכל עת להנפיק שוברי הנחה ו/או שוברי תשלום ו/או לבטל את כל השימוש בהם, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט ללא שתחויב לנמק את האמור.
    1.  ככל שלא צוין אחרת, אין כפל מבצעים והשימוש בשוברי הנחה ו/או שוברי תשלום הינו פרטי בלבד וחד פעמי.
  5. שירות לקוחות –

בכל שאלה ו/או במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת האתר ו/או העמותה יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם אספקת המוצר לא הייתה בהתאם לציפיותיכם, באפשרותכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו העומד לרשותכם בטלפון *8211 או במייל: solo@s-tov.org.il בימים: א-ה 11:00- 17:00.

נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה.

"סולו פיצה"